V39 (38+2)
2011-08-30 » 19:19:27 / 4 har kommenterat, vill du kommentera?

En del skillnad har det iaf blivit. Framför allt mage och rumpa måste jag säga. Känns att man inte kan träna längre. Men snart!
 Anonym

det är inte så att du vill skriva lite om att du faktiskt har en unge påväg och att du längtar efter den? Träning verkar vara det viktigaste

2011-08-30 » 20:09:13
URL: 



 Tess

Snart dags! vad kul.

2011-08-31 » 09:25:08
URL: http://www.egowar.se


 Anonym

Hmm.. Undra hur du tänker, tror du verkligen att du kommer hinna med att lägga ner så mycket träning när du har en liten bebis? Om du tror de , så skulle du ha tänkt över de hela kanske ?

2011-09-09 » 18:31:18
URL: 


 Tommy

Haha....fett nice vad folk kan lacka på vad andra skriver på sin EGNA blogg.

För vissa är det viktigt att träna, för vissa är det viktigt att vara gravid, för somliga är kombinationen det viktigaste.

Jag köper Maricas koncept rakt av, visst jag var inte gravid men får jag inte träna så blir jag inte mig själv. Marica lyckas fasen nu när lillskruttan e född även träna med henna på gymmet. Thumbs up på den!

Jag gymmar inte på samma nivå som Marica, men tro mig, löparvagnen är beställd, och min egen dotter (nu knappa 9 månader gammal) kommer tillbringa måååånga timmar i den, både springandes och bakom cykeln.

Så, piss off och låt Marica köra sitt race!

2012-02-27 » 03:13:15
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: