Workday
2011-04-19 » 22:46:05 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Idag var det bara en lugn dag. Chillade i stort sett fram till typ 14 då bar de av till jobbet för att planera sälj/personalmötet som jag i stort sett skulle hålla i själv. NERVIT! Men det gick bra, vi höll de utomhus så man fick njuta en stund av solen. Sedan blev de jobb till 22. Nu ska jag bara njuta av bäddsoffan då Svågern får inta loftsängen när han anländer i natt. Skönt att jag ska slita upp han vid 7 i morgon då jag åker för BM besök och sedan träning/simning innan jobbet. Taggen på ÄNNU en lååååång dag.
Slänger in en bild på magen från idag.

 Sara

Vilken söt mage du har

2011-04-20 » 10:13:52
URL: http://blogg.vk.se/sara&ante


 mamma mu

vilken gullig kula

2011-04-25 » 17:12:26
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: