Inför
2011-04-17 » 10:07:45 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Saker att köpa inför vad som komma skall. Vi har dock inte inhandlat något. Ett startset kläder och en tröja är inhandlat. Sedan har mor min stickat en overall och köpt nå kläder. Sedan finns några kläder från då jag var nyfödd kvar oxå vilket är oerhört kul. Dock insåg jag just att de är nog dax att börja inhandla några grejer så man inte behöver köpa allt på en gång sen. Så är de någon som sitter på lite bra begagnade saker så hojta till.

Åka:
Babyskydd
Barnvagn
Skötväska
Åkpåse
Parasoll
Myggnät
Regnskydd
Plastad frotté
Barnvagnsleksak
Reflexer till hjulen
Bärsele
Täcke
Kudde
Fårskinnsfäll
Bärsjal
Hjulskydd

Sova:
Madrass
Lakanset
4 dra på lakan
Plastad frotté
Mobil
Filtar
Resesäng
Täcke
Kudde
Själskydd

Sköta:
Tvättlappar
Våtservetter
Blöjor
Frottélappar
Rumpsalva (Inotyol)
Barnolja
Febertermometer
Alvedon
Borste
Tops
Bomullsrondeller
Skötbädd
Blöjhink
Badbalja
Badtermometer
Bad-cape
Nässug
plastat froté

Till mamma:
2 amnings-bh
Amningsinlägg
Bindor
Bystvärmare
Minst 2 amningströjor
Bröstpump
Mjölkuppsamlare
Bröstvårtsalva
Bröstvårtsluftare
Massageredskap
Amningskudde

Möbler & Prylar:
spjälsäng
Skötbord
Byrå
Babysitter
Leksakskista
Skallra
Baby gym
Mjukdjur

 Linda

Hej! Om du inte har sett det innan så kan jag tipsa om http://www.babybox.se/. Du får ett paket med lite provsaker och en bra blöjhink bla helt gratis =)



Kram på dig!

2011-04-17 » 11:08:36
URL: http://rihmsan.blogspot.com






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: