Tisdag
2010-10-19 » 13:59:02 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Det jobbiga med att ha sådana här oregelbundna arbetstider är att man har inte särskilt stor koll på veckodagarna. Både idag och igår känns som om det är Söndag. Igår skickade jag dock hem älskling upp till Norrland igen. Vilket alltid gör lika ont. Men idag ska jag vända de till något bra och köra ett äckelsvettpass på gymmet. Blir ett blandat pass idag efter helgen. Blir nog att köra en sväng i Crosstrainern då det pissregnar ute och sedan blire ben och core tror jag. Då min rygg är inte riktigt som den ska så.

Är även sjukt sugen på att gå en PT utbildning men dom är snordyra så måste fixa ett lån på det i sådana fall. Någon som är sugen på att betala?;)





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: