Smasken.
2010-10-26 » 21:02:52 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Lite piggare är jag nu i alla fall. Fortfarande halvtaskig röst och lite huvudvärk och gult snor. Slängde i mig en del mat då vi båda sjuklingar stod och klia pannfläsket och önskade att någon kunde laga mat åt oss. Blev i alla fall taco kyckling för mig utan bröd.

Stekte upp kyckling och kryddade med lite olika kryddor och hackade grönsaker och klickade salsa på tallriken så var det klart!


 Nu sitter jag och ska trycka lite kesella glass med trädgårdsbär.

Blanda
Lättkesella 1% fett
med
Vilka bär du gillar ca 100-150g
och
(för en sötare smak)
Lite sötningsmedel (alt socker för lite onyttigare)


Jag skippade dock både socker och sötningsmedel. Blir lite strävare smak då men fortfarande grymt gott!
Bilden lånad från FreddeLee då jag har för mörkt hemma för min mobil. I morgon kommer kameran!

Natti





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: