Gameday1
2010-10-16 » 20:48:33 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Dagen i ära så är det träningsvärk i många delar av kroppen. Kommer dock inte bli något gym för än Måndag då det varit match idag med Ulaget (vi vann mot tullinge med 6-3) och i morgon så är det morgonmatch med vårat damlag.
Så i helgen blir det lite av en vilohelg/ätar helg. Försöka äta upp mig lite så jag har något att bygga av. Som min moster sa så ska jag försöka få i mig 3g/kg/dag protein Dvs för mig ca 180g protein. Vilket kommer att vara tungt för mig som har lite problem med att jag inte blir hungrig när jag tränar. Men idag har jag varit grymt duktig. Med stabil frukost med gröt och äggmackor och sedan ett kesella mellanmål sedan hann jag bara slänga i mig mackor med kalkon och philadelphiaost (light) och nu blev de en gainer shake och ska laga lite fläskkotletter och bulgur och grönsaker till sen middag.

Ikväll blir det ett varmt bad och tänja lite muskler med älskling och sedan blir det film med dippa grönsaker. SMASKENS!


Älskling som kör brak på golvet





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: