@ train
2010-11-09 » 21:09:52 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Sitter nu på tåget och försöker summera dagens träning med moster. Kommit fram till att man fuskar nog ganska bra då man kör själv och är stressad. Vi har i stort sett gått igenom alla maskiner och kollat noga i speglar med vinklar osv. Kommit fram till att jag har galet svaga handleder då dom böjer sig och sedan så är jag liiiite kobent,(Snygga barn vi kommer att få då crille är galet hjulbent). Sedan mina utåtfotade fötter som vägrar stå rakt.

Kommer att bli intressant när PTn jag ska träffa i morgon om vad han ska säga! Nu ska jag sätta mig ner och se Ung och bortskämd. JAG DÖÖÖÖÖR vilka patetiska människor.


Motivationsbild. Millan! Klicka på bilden för att länkas vidare!





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: