Tonfisk
2010-11-11 » 16:59:15 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag är själv INTE ett fan av tonfisk på burk men fick ett recept av moster och "morbror" när jag var nere i gbg. Dom är fitness intresserade poliser bägge två. Fick komma igåg i huvudet men jag tillagade på detta vis:

1 Tonfiskburk i vatten 100g
Handfull kräftstjärtar
tomatpure
krossade tomater
Lätt creamfraice
Sambal
Salt och peppar
Olivolja

Kokade även 100g broccoli med en halv lime i pressad som jag sedan blandade i när tonfisken var klar.
Till det kokade jag 80g couscous och basvarornas mängd var enligt mitt nya bulk matschema som Staffan gjort.

Har ett till recept på tonfisk för sådana antitonfisk folk som jag på g!
 Hej

Tjaa! gillar inte heller tonfisk men det är sjuuukt gott att göra en tonfisksallad med lite ägg o grejjer sedan dränka allt i balsamvinäger! smakar inte det minsta tonfisk utan allt blir himla gott tillsammans.. ciaooo

2010-11-20 » 19:05:08
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: