Tears, happy or sad?
2010-11-30 » 14:03:58 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Fick veta igår att i Mars blir vi hemlösa då vi hyr i andra hand och då vill hon ha lägenheten igen. Men fick en glad överraskning idag som gör att jag bryr mig typ inte. Spelar ingen roll om det går hela vägen. Att hon tror på mig gör allt! Inte så aktivt här men aktivt vid sidan av. Tränar enligt schemat, dock sämre mat då jag jobbat två stycken 20timmars pass på en vecka och jobbat varje dag. Min första lediga dag på jag vet inte hur länge, trots att jag lovat mig själv att skära ner på jobbandet. Men vad gör man. Jag har inget alkohol, nikotin, drog beroende osv. Mitt beroende är jobba och träna. Jag får väl hitta på någon dålig ursäkt som alla andra? Nu ska jag i alla fall hjälpa älskling att städa klart innan vi åker och träna, bio, shopping och sedan hämta svärföräldrarna. kram




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: